Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Marika - 8 mars 2008 09:47

Varför skaffar man sig djur egentligen? Det tycker jag är en bra fråga, som ni vet så har ju jag två katter, en hund och två kaniner.


Hunden är högt och lågt och biter tame fan sönder allt vi har, jag blir galen!!! Jag ska ringa till en hundpsykolog i Ramsberg och se om hon kan hjälpa oss, men det kostar ju massa pengar :-( Men det är det värt för att få pli på han.


Min lilla svarta katt som jag har haft sen han var två veckor gammal är försvunnen, han brukar alltid komma in på kvällen och sen gå ut på morgonen, men nu har han fortfarande inte kommit och jag blir galen, orolig och rädd. Tänk om han är död och inte kommer tillbaka, eller om han är instängd och inte kommer ut. Usch jag har haft tre katter som jag har fått begrava och det är inte roligt :-(


Idag får vi sitta inne hela dagen för lilltösen fick magsjuka igår :-( men idag har hon bara haft ont i magen men vi smittar ju fortfarande. Det värsta med att bara vara hemma är att ungarna blir ju så himla hyperaktiva! Dom hoppar i möblerna och skitar ner så jag vet inte vart jag ska ta vägen, hur kan man få sina barn att lugna ner sig? Lyssnar inte på fem öre på vad jag säger, om jag sätter mig ner och pysslar med dom eller att vi bakar så hjälper det bara för en stund.........och då vill man inte göra nåt med dom för det blir liksom inte roligt.....


Nej nu har jag fått avreagera mig en stund så nu ska jag ta tag i verkligheten igen :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards