Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Kväll och upp tidigt i morgon

Av Marika - 3 mars 2008 22:07

Ja nu har det blitt kväll och man ska lägga sig och sova, det måste jag göra för jag ska upp och jobba i morgon :-) tycker inte om att gå upp och behöva klä på sig på en gång utan jag vill vara mysmongo en stund och bara ta det lugnt ;-)


Efter jobbet i morgon ska vi in till Öret (Örebro) karln min ska kolla in en företagsbil, han har ju öppnat en alltjänst nu och måste ju ha en kärra så han får in grejorna han behöver ha med sig. Han sålde sin fyrhjuling här om dan och inte för att jag har kört den men jag tyckte att det var väldigt sorgligt eftersom jag vet hur kul han tycker det är att åka. Men han behöver ju en bil :-)


Barnen ska vara på dagis hela dagen i morgon och lillkillen vet jag inte hur det kommer gå att lämna eftersom han inte varit där på över en vecka, men han har ju syrrorna med sig.


Ja jag har ju då tre barn den äldsta är fem år, den andra blir fyra år och den tredje är ett år. Jag själv jag blir om lite drygt en vecka 24 år :-) oj vad tiden går fort, tyckte nyss jag slutade nian ;-)  Jag bor i ett renoveringsobjekt i en liten by utanför en liten stad i norra Örebro Län, här trivs jag nästan som fisken i vattnet, helst av allt skulle jag vilja äga en liten gård så man i framtiden kunde skaffa sig en häst och ett par grisar ;-) Just nu har jag ett litet minizoo hemma ändå för jag har en hund, han heter Tyson och är en amstaff/am. bulldog, två bondkatter och två kaniner. Ja och sen en massa dammråttor förstås ;-)


Nej ni alla glada, ledsna, roliga och tråkiga människor nu ska jag säga god natt och hoppas att ni alla får den sömn ni förtjänar ;-)


Pöss Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika - 17 mars 2008 22:20

Ja nu va det vällan dags att blogga om helgens bravader och födelsedags firande.   Jag fyllde i torsdags...gaahhha....24 år herregud vad tiden går! Nu tycker ni kanske att jag är väldigt ung så jag ska ju inte klaga men det känns ju nyss som om man ...

Av Marika - 10 mars 2008 20:03

Ja det kan man lugnt säga, här har vi inte gjort nånting utan bara legat och kollat på film hela dagen.   Buan la sig och sov på förmiddagen och när hon vaknade skulle hon inte äta så vi väntade ett tag och sen rätt som det var kom hon in och sa: Mam...

Av Marika - 10 mars 2008 09:07

Ja det är vad familjen impola/gerlström har haft hela den här helgen! Fy fan vad jobbigt det är, karln min har ju jobbat sex till sex och skulle komma hem tidigare iår för att jag hade feber och var riktigt dålig, han skulle ta hand om barnen osv...d...

Av Marika - 8 mars 2008 09:47

Varför skaffar man sig djur egentligen? Det tycker jag är en bra fråga, som ni vet så har ju jag två katter, en hund och två kaniner.   Hunden är högt och lågt och biter tame fan sönder allt vi har, jag blir galen!!! Jag ska ringa till en hundpsykol...

Av Marika - 7 mars 2008 11:17

Hej!Jag fick detta från en vän, som fick två saker att välja mellan.Det sa mig att även jag hade två saker att välja mellan.Jag har valt. Nu är det Din tur att välja.Historien handlar om en mamma som för en tid sedan skällde på sin 5 åriga dotter för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards