Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Måndag och ny vecka

Av Marika - 3 mars 2008 13:35

Ja då hade vi måndag igen :-) ikväll ska äldsta dottern rida och nu på eftermiddagen ska jag vara barnvakt åt min kusin två barn, deras yngsta dotter ligger på sjukhus och har fått epilepsi :-( inge roligt alls. Men man kan ju inte göra annat än att ställa upp och finnas tillgänglig.


I fredags blev det utgång för min och sambons del, lillkillen va feberfri så vi skickade barnen till farmor och gick på förfest hos en brud som är minst lika galen som mig på fyllan ;-) alltid kul att festa med Sandyh och Larsa!


annars va kvällen lugn eller vad man ska kalla det när Marika blir kanon! Ja jag blev ju riktigt full som vanligt och jag pratade med massa människor som jag både känner och inte känner och som vanligt dagen efter har man världens ågren över att man pratat.


Jag gav ju en gammal kärleksförklaring till en kille som jag va såå kär i när jag var femton år :-( har aldrig pratat med han innan och självklart så gör jag det när jag är karding!!!


Men kul är det att komma ut nångång ibland, slippa vara mamma och bara få vara Marika!


Veckan är lugn, ska göra två smörgåstårtor till helgen på beställning från min mosters flickvän, ja ni läste rätt! Jag har en moster som kom ut som lesbisk när hon va runt 40 år och det kom så klart som en chock men nu har man vant sig:-) Deras kärlek och våran kärlek alla är vi ju olika!


Nej nu måste jag dra skriver nog lite mer i kväll om jag orkar ;-)


Pöss o Kram

 
 
Ingen bild

sandyh

3 mars 2008 22:09

tack för senast. alltid lika kul, som sagt :p kramen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika - 17 mars 2008 22:20

Ja nu va det vällan dags att blogga om helgens bravader och födelsedags firande.   Jag fyllde i torsdags...gaahhha....24 år herregud vad tiden går! Nu tycker ni kanske att jag är väldigt ung så jag ska ju inte klaga men det känns ju nyss som om man ...

Av Marika - 10 mars 2008 20:03

Ja det kan man lugnt säga, här har vi inte gjort nånting utan bara legat och kollat på film hela dagen.   Buan la sig och sov på förmiddagen och när hon vaknade skulle hon inte äta så vi väntade ett tag och sen rätt som det var kom hon in och sa: Mam...

Av Marika - 10 mars 2008 09:07

Ja det är vad familjen impola/gerlström har haft hela den här helgen! Fy fan vad jobbigt det är, karln min har ju jobbat sex till sex och skulle komma hem tidigare iår för att jag hade feber och var riktigt dålig, han skulle ta hand om barnen osv...d...

Av Marika - 8 mars 2008 09:47

Varför skaffar man sig djur egentligen? Det tycker jag är en bra fråga, som ni vet så har ju jag två katter, en hund och två kaniner.   Hunden är högt och lågt och biter tame fan sönder allt vi har, jag blir galen!!! Jag ska ringa till en hundpsykol...

Av Marika - 7 mars 2008 11:17

Hej!Jag fick detta från en vän, som fick två saker att välja mellan.Det sa mig att även jag hade två saker att välja mellan.Jag har valt. Nu är det Din tur att välja.Historien handlar om en mamma som för en tid sedan skällde på sin 5 åriga dotter för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards