Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Marika - 3 mars 2008 22:07

Ja nu har det blitt kväll och man ska lägga sig och sova, det måste jag göra för jag ska upp och jobba i morgon :-) tycker inte om att gå upp och behöva klä på sig på en gång utan jag vill vara mysmongo en stund och bara ta det lugnt ;-)


Efter jobbet i morgon ska vi in till Öret (Örebro) karln min ska kolla in en företagsbil, han har ju öppnat en alltjänst nu och måste ju ha en kärra så han får in grejorna han behöver ha med sig. Han sålde sin fyrhjuling här om dan och inte för att jag har kört den men jag tyckte att det var väldigt sorgligt eftersom jag vet hur kul han tycker det är att åka. Men han behöver ju en bil :-)


Barnen ska vara på dagis hela dagen i morgon och lillkillen vet jag inte hur det kommer gå att lämna eftersom han inte varit där på över en vecka, men han har ju syrrorna med sig.


Ja jag har ju då tre barn den äldsta är fem år, den andra blir fyra år och den tredje är ett år. Jag själv jag blir om lite drygt en vecka 24 år :-) oj vad tiden går fort, tyckte nyss jag slutade nian ;-)  Jag bor i ett renoveringsobjekt i en liten by utanför en liten stad i norra Örebro Län, här trivs jag nästan som fisken i vattnet, helst av allt skulle jag vilja äga en liten gård så man i framtiden kunde skaffa sig en häst och ett par grisar ;-) Just nu har jag ett litet minizoo hemma ändå för jag har en hund, han heter Tyson och är en amstaff/am. bulldog, två bondkatter och två kaniner. Ja och sen en massa dammråttor förstås ;-)


Nej ni alla glada, ledsna, roliga och tråkiga människor nu ska jag säga god natt och hoppas att ni alla får den sömn ni förtjänar ;-)


Pöss Pöss

Av Marika - 3 mars 2008 13:35

Ja då hade vi måndag igen :-) ikväll ska äldsta dottern rida och nu på eftermiddagen ska jag vara barnvakt åt min kusin två barn, deras yngsta dotter ligger på sjukhus och har fått epilepsi :-( inge roligt alls. Men man kan ju inte göra annat än att ställa upp och finnas tillgänglig.


I fredags blev det utgång för min och sambons del, lillkillen va feberfri så vi skickade barnen till farmor och gick på förfest hos en brud som är minst lika galen som mig på fyllan ;-) alltid kul att festa med Sandyh och Larsa!


annars va kvällen lugn eller vad man ska kalla det när Marika blir kanon! Ja jag blev ju riktigt full som vanligt och jag pratade med massa människor som jag både känner och inte känner och som vanligt dagen efter har man världens ågren över att man pratat.


Jag gav ju en gammal kärleksförklaring till en kille som jag va såå kär i när jag var femton år :-( har aldrig pratat med han innan och självklart så gör jag det när jag är karding!!!


Men kul är det att komma ut nångång ibland, slippa vara mamma och bara få vara Marika!


Veckan är lugn, ska göra två smörgåstårtor till helgen på beställning från min mosters flickvän, ja ni läste rätt! Jag har en moster som kom ut som lesbisk när hon va runt 40 år och det kom så klart som en chock men nu har man vant sig:-) Deras kärlek och våran kärlek alla är vi ju olika!


Nej nu måste jag dra skriver nog lite mer i kväll om jag orkar ;-)


Pöss o Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards