Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

SJUKDOMMAR!!!

Av Marika - 28 februari 2008 16:12

Ja jag börjar då mitt första inlägg med att bara prata elände :-) Lillkillen är sjuk i en influensa och antiobiotikan har inte börjat värka än , tänk att det aldrig ska bli bra.


Imorgon var det ju så att sambon och jag skulle ut på byn och festa lite med ett gäng, men nu vet jag int ehur det kommeer att gå eftersom febern int ehar gått ner på den lilla.


Har nyss kommit hem från jobbet och sitter och tar mig en kaffekopp och arbetar lite. Jobbar med partylite så man är aldrig riktigt ledig. Dom två stora trollungarna jag har sa bara hej och sen stack dom till grannflickan och lekte. Skönt att det är lugnt ett tag, måste väll snart börja med maten.


Tänk att det är vår väder ute, snackade med en kompis nerifrån Malmö tidigare och våren hade kommit till dom nu för dom hade haft sju frostfria nätter, ja men säger ju att våren här då :-) Vill ni veta nåt kul? Vi fick en ny boxer idag så nu kan vi äntligen titta på andra kanaler än trean :-) Ja vi har ju bara haft trean nu i ungefär fyra månader tack vare att tv dosan hade gått sönder, vi har dessutom varit för snåla för att köpa en ny! Så nu fick vi en helt ny boxer gratis för att vi förlängde vårt abonnemang.


Jag saknar min arbetskamrater från mitt fd jobb, några av dom skulle hänga med ut i morgon och det skulle va skit kul att träffa dom men nu vet jag ju inte hur det blir med den saken. Men jag ska ju ha sexparty den 14:e så då kanske man kan gå ut efteråt.


En av mina bästa vänner har nu gjort en magoperation (gastrik by pass) och ligger inne, allt hade gått bra men tråkigt nog kan jag inte hälsa på henne eftersom vi har sjukdom i familjen. Nej gud vad tråkigheter jag skriver om, kanske ska ge mig nu innan det blir allt för mycket trams ;-)


Orolig är jag med för en tjej som ringde mig mitt i natten och lämnade ett meddelande, nu får jag inte tag i henne så jag vet inte vad som har hänt......läser du detta RING MIG!!!!


Pöss o kram till er alla

 
 
canasta

canasta

29 februari 2008 16:24

du hade en kompis i malmö..detta är väl en långsökt kommentar kanske men du kanske har hälsat på denna kompis någongång o har en aning om malmö o har lite tips om ställen o platser o annat trevligt i malmö? Jag ska flytta dit o det är alltid trevligt med tips!!
canasta

http://www.flyttatillskane.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika - 17 mars 2008 22:20

Ja nu va det vällan dags att blogga om helgens bravader och födelsedags firande.   Jag fyllde i torsdags...gaahhha....24 år herregud vad tiden går! Nu tycker ni kanske att jag är väldigt ung så jag ska ju inte klaga men det känns ju nyss som om man ...

Av Marika - 10 mars 2008 20:03

Ja det kan man lugnt säga, här har vi inte gjort nånting utan bara legat och kollat på film hela dagen.   Buan la sig och sov på förmiddagen och när hon vaknade skulle hon inte äta så vi väntade ett tag och sen rätt som det var kom hon in och sa: Mam...

Av Marika - 10 mars 2008 09:07

Ja det är vad familjen impola/gerlström har haft hela den här helgen! Fy fan vad jobbigt det är, karln min har ju jobbat sex till sex och skulle komma hem tidigare iår för att jag hade feber och var riktigt dålig, han skulle ta hand om barnen osv...d...

Av Marika - 8 mars 2008 09:47

Varför skaffar man sig djur egentligen? Det tycker jag är en bra fråga, som ni vet så har ju jag två katter, en hund och två kaniner.   Hunden är högt och lågt och biter tame fan sönder allt vi har, jag blir galen!!! Jag ska ringa till en hundpsykol...

Av Marika - 7 mars 2008 11:17

Hej!Jag fick detta från en vän, som fick två saker att välja mellan.Det sa mig att även jag hade två saker att välja mellan.Jag har valt. Nu är det Din tur att välja.Historien handlar om en mamma som för en tid sedan skällde på sin 5 åriga dotter för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards